1 vecka

Nu idag har jag hållt på i 1 vecka med flytande och det har funkat kanon jag har sett skillnad i midjan må ni tro så jag tänkte nog mäta den och se om jag har tappat nå mer, kan inte hållå mig. Idag ska jag styrketräna och så ska bli skönt. TIll middag blir det sallad i dag och vatten gott va :) Men först ska jag träna som sagt och så. Känner mig nöjd med det jag har gjort under denna vecka faktiskt. Jag äter ju Soppor, Shakar, vatten, Frukt, och grönsaker det är det typ jag ätet nu men inte varje dag det blir sallad men 1frukt om dagen blir det oftast i alla fall. Få se hur länge jag kör på med detta. Men skriver mer senare..

Kommentarer
Postat av: Emma

Strongt att klara sig på soppor och sallader! Skulle nog aldrig härda ut tror jag :)

2009-01-20 @ 19:51:28
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: jag svarar

Tack så mkt:)

2009-01-20 @ 19:54:39

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0