6 dagen

I morgon har jag hållt på med mina soppor i 1 vecka gud vad tiden går fort verkligen, och det har gått hur bra som heslt men jag dricker lite hur som helst men dom kommer i alla fall. Har inte druckit någon morgon shake för jag ska vara fastande (för jag ska ner och ta prover) så det blir en shake och en sallad när jag kommer hem då i stälet men har druckit lite vatten i alla falla.. Har gått promenad med idag på morgonen med dom lilla krafterna jag hade på sån här tom mage men det gick bra det med.  Är så sugen och kolla om det har hänt nåt med på Midje fronten får se om jag kikar i slutet av denna vecka :) Hoppas ni har en bra Måndag. Nu ska jag plocka lite här hemma och sen ner till Hälsocentralen och ta proverna och sen hem igen. Skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0