Allevo Soppa

Nu har jag nyss ätit Lite räkor och 1 ägg och sen dricker jag en Allevo soppa just nu det har jag ätit nu till min middag. Gott var det jag gillar verkligen allevos soppor..  Om jag blir sugen i kväll blir det en frukt annars bara en massa vatten, gäller att man dricker en massa vatten när man knappt äter någon mat.  har fortfarande inte fått i gång vågen så vi måste nog köpa en ny som det verkar just nu, men det får bli slutet av denna månad. Men har i alla fall mina mått runt midja och lår och så som jag kommer kolla 1 gång i veckan för att se hur det förändras, och kommer uppdatera det här Söndagar kommer att vara min dag då jag kommer och säga vad som har hänt på viktnedgången, men det börjar och gälla från och med nästa söndag eftersom jag börjar med min dieten på Tisdag, kör flytande just nu men det är bara för att komma igång lite.. Men än så länge känns det kanon. Ska göra lite magövningar tänkte jag nu under kvällen och svettas lite alltid härligt.. Sen blir det en långpromenad imorgon igen och lite mer träning på det. Kan inte bli bättre!!! 

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ett tips bara... Mät dig inte VARJE VECKA... Bättre att mäta 1gång i månaden? Då har det liksom hänt mkt och det ser roligare ut med resultatet :) Vä dig 1gång/vecka och mät dig 1gång/månad :)



Ett tips bara.

2009-01-15 @ 11:11:45
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0