Ännu en dag.

Ja då var det Lördag nu och jag har hållt på med mina shaker och soppor i hela 4 dagar och det går jävligt bra lär jag säga, mitt hunger sug börja försvinna nu och jag är inte sugen på sötsaker heller så det känns underbart .. Börja känna mig lite piggare mer inte lika trött heller som man är i början så det känns bra. Tog min shake vid 11 ungefär och en massa vatten ska skala en morot nu och ta lite mer vatten. Ska träna Arobic idag har ett klipp jag hitta på nätet jag ska köra efter så det ska bli kul, blir även lite stryka med och så. Ja det var vell min dag än så länge men skriver mer sen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej.. visst är det kul med en massa andra bloggare som skriver om sin resa.. Man verkligen peppas inspireras och kämpar tillsammans.. de är skitkul.



Vilken form av "diet" kör du? såg att du dricker shakes..

2009-01-17 @ 13:18:08
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Postat av: jag svarar

ja det är det verkligen man blir själv så peppad då:) Såg att du addat mig på msn nu hörs där:)

2009-01-17 @ 14:16:19

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0