Äntligen

Nu så är den klar min nya Viktblogg, visst är den snygg min design va? Jag är i alla allafall kanon nöj med den. Så nu kan det börjas. Min resa börjar inte först på Tisdag men jag har små startat redan lite. Ska väga och mäta i helgen så jag sedan kan lägga in måten och sen ska jag ta bilder med som jag ska lägga in men det kommer under helgen troligen. Och eftersom detta kommer vara en blogg om just VIKT så vill jag inte ha nåra kränkande kommentarer eller nå för här kommer jag skriva om min resa till mit mål och behöver inte ha nå skit kommentarer för det om ni inte gillar min Vikt blogg så kan ni ge fan i och besöka den hoppas vi är överens min läsare. Men annars är ni välkommen med kommentarer, puffningar, eller tips och råd jag tar i mot allt. Så hoppas ni kommer följa min resa. Även en kompis ska börja med mig på tisdag men hon kommer inte ha något med bloggen och göra utan att vi kommer jobba tillsammans på annat sätt. Vi har vårt mål att jobba för och dit ska vi . Så jag önskar er alla Välkommna:=)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

OH, vad spännande! :D Bloggen är verkligen jättefin... Kommer ju bli roligare för dig att blogga med ju när bloggen är så himla fin! :) BRA!!!! Du(ni) kommer greja det här.. Jättebra att ni har varandra och kan stötta och hjälpa :) Bravo! Kram Emma

2009-01-15 @ 11:01:35
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0