Bilder och Skrivning

Nu har jag donat här hemma och duschat och så. Så nu känns det bra vart lite träning med så nu kan jag vara nöjd. Blir även en massa spring i trappor och mellan tvättstugan så det ingen ro eller villa här heller :)  Ska skala en morot nu och dricka en massa vatten innan tvättningen börjar. Sedan ska jag äta sallad till middag och tobbe ska äta en pizza han men det gör inte mig nånting det heller ska bli gott med en sallad med.. 

Nu ska jag lägga upp bilder nu hur jag ser ut nu och vad jag ska jobba med , och jag vet att jag kommer klara det och att jag kämpar för att nå dit. Så HEJA EMMA! Bilderna är inte vackra det vet jag det är det jag jobbar för !!


                 

Kommentarer
Postat av: sandra

tufft av dig att lägga ut bilder så :) men då har du så du kan visa före och efter sen!

2009-01-16 @ 17:43:54
Postat av: Jennie

smart att ta bilder. jag nöjer mig med måtten. idag har jag syndat, lite, men ändå. Tog lite sallad när vi var på IKEA o nu åt jag precis en liten Negerboll (de små delicatobollarna de säljer i 6pack där, sonen skule tvunget ha en sån...)jösses vad gott det var med ngt sött, men nu får det räcka med synd för idag. imorgon blir det ingen syndning från mig.

2009-01-16 @ 17:48:57
Postat av: jag svarar

Ja jag tog nåra och lade ut här, kul och kolla på sen och gemföra. Jag har nyss ätit en sallad jag med inte hela världen .. Duktig ändå :) ja precis nya tag i morgon.

2009-01-16 @ 18:10:11
Postat av: jag svarar

haha ja tufft vet jag inte men som du säger bra och kul sen så man kan Gemföra :)

2009-01-16 @ 18:12:12
Postat av: Emma Viklund

Jättebra att du lagt ut bilder, Emma :) Det kommer ge dig peppning :) jag lovar!

2009-01-16 @ 20:14:58
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: jag svarar

Ja jag hoppas det :=)

2009-01-16 @ 20:58:40

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0