Dag 5

Var det inne på min 5 dag idag med soppor och shaker känner mig stolt att jag har klarat det så bra trodde jag inte. Ja idag ska jag och tobbe ta en promenad sen blire det lite styrka med på det. Ska handla hem lite frukt och gränsaker och så idag ska nu börja äta en annan diet nu till veckan som jag ska börja handla hem till, Men tror nog att jag kommer köra flytande i alla fall 1 vecka till och sedan byta.  I natt har jag inte sovit nå bra alls vet inte vad det har vart för fel men det har bara inte gått har haft så ont i magen och mått så illa med trodde det var magsjuka på gång nästan men det slapp jag som tur var. Ska nu gå och dricka min morgon shake och göra mig klar sedan för promenad och handling..  Men hörs senare !!

Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0