Min Väg

Så här har jag börjat resan mot mitt mål !!

Börja med Allevo den 13/1 - 09  Och ska hålla på med det ett tag nu. Sen så ska jag gå över till en annan diet som jag ska lägga upp här med denna har jag fått av en kompis som kan mkt om träning och kost.

Och under tiden kommer jag träna och kämpa mot mitt mål !!

Kommer lägga upp mina förändringar på vikt, mått och så på bloggen 1 dag i veckan och det kommer vara söndagar det.
Min drömvikt är 60 kg , men jag tar ett steg i taget. Sen mitt midje mått är alla fall att komma till 70 först sen får det gärna bli mindre med men lika där med tar ett steg i taget.

Då vet ni lite mera!


Kommentarer
Postat av: Anna

Maila gärna! [email protected] SÅ kan vi "snacka" mer!

Kul!

Anna

2009-01-15 @ 22:16:55
URL: http://xtraanna.blogg.se/
Postat av: Ida

hur jag kör? antar du menar med vikten.. ;P haha.. jag jobbar som budbilschaffis å kör olika turer, vart lite förrvirad över vad du menade först.. just nu försöker jag mest få kosten att fungera tillsammans med mitt jobb.. blir lätt krångligt när man jobbar delade dagar och inte har tid att stanna upp för att äta ordentlig mat.. motionen består mest av promenader nu.. har en stegräknare som jag beställt av Joanna på livsvinst.se, verkligen jättebra! har funderingar på gym med, men är för feg för att gå själv så letar någon att gå tillsammans med :)

du kan ju slänga iväg ett mail om du vill surra mer :)

2009-01-15 @ 22:25:24
URL: http://krippy.bloggagratis.se
Postat av: jag svarar

Klart nu det :=)

2009-01-15 @ 22:31:53
Postat av: catta

hej bruden!

va kul att du e så motiverad, skall bli så kuil att följa dig . hoppas du lägger upp kort på hela dig med så ma serr.



samt jätte bra att du mäter dig de skall man gå på!!

men se till att äta mer. så som shemat .. de är så du skall äta ..

flera perosner jhar gått på de och gått ner mer än 15 kg...



ibörjan man kanske går upp pga träning men efter ett tag går du ner!!!





jag har ett midje mått på 68-70 beroende på och är då 174 lång!!!



pöös

2009-01-15 @ 22:34:29
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se
Postat av: jag svarar

jag svara i din blogg! Ska lägga upp bilder under morgondagen tänkte jag.. Du är så fin du så gumman ska verkligen ska du veta du har en fin midja.

Jag tycker man ser skillnad på mättning bättre än vågen .. Tycker du då?



Pöss

2009-01-15 @ 22:47:14
Postat av: Anonym

Hej!

Hittade hit från familjeliv.

Måste bara fråga hur lång du är?



Har du som mål att ha midjemått i 70 så lär du inte väga mer än 60 kilo iaf om du är ganska lång. 70 cm i midjan är rätt lite. Du skrev ju att ditt lår var 68 cm tänk din mijda så smal så förstår du att det är ganska lite. Äter då så lite som du gör ställer kroppen in sig på svält och suger åt sig varenda kalori du stoppar i dig och då kommer du inte minska i vikt.



Lite tips bara, då jag själv kämpat med vikten och gått i vissa "fällor".

2009-01-16 @ 00:28:38
Postat av: jag svarar

jag ska vara nöjd med mig själv, och jag vet vad jag gör men tack för dina tips!!

2009-01-16 @ 10:59:09

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0