Nöjd med dagen

Nu har jag ätit min sallad och gott var det , tobbe åt sin pizza han men det gjorde inte mig nånting alls. Idag vart det träning inne var inte utevar så kallt så  idag var fan 15 minus så det vart det inne träning gick lika bra det med, sen så skulle vi hämta salladen på pizzerian men när vi ska betala så hade tobbe sitt kort hemma så jag fick springa hem och hämta det så då vart det promenad ändå och det är en bit med så glad vart jag så nu kan jag vara ännu gladare och stolt över denna dag :) Så nu ska jag njuta av denna kväll med en morot och en frukt och mitt vatten härligt va :=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark som kämpar på sådär =)

Lite jobbigt och läsa när du inte sätter punkt eller nå =).

2009-01-17 @ 16:26:50

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0