Nu går det och kommentera

Nu har jag fått hjälp med att kommentera så nu går det bara och stötta och puffa nu :=)  Tack så mkt för hjälpen tjejen!!
Har nu kagt upp lite mer här och donat lite så nu har ni mina mått och sen lite info om mig. Min våg krånglar så den måste jag försöka få igång annars får jag köpa en ny när jag fått pengar får se hur det går med den saken. Men har i alla fall ett måt nu runt midjan och det är bra för man märker ganska fort runt där med så :D  Ska lägga fixa bilder med men det kommer nu i dagarna det .. Ska snart göra ägg och räkor och en soppa :D  Sen blir det en frukt senare i kväll :=)


Kommentarer
Postat av: Jennie (libban)

Ska bli skoj o följa dig. Jag har bara mätt mig, vågen funkar inte. Märks ju även om man mäter sig. Har mätt vä överarm, vä lår, vä vad, rumpa samt midja.

2009-01-14 @ 17:02:14
Postat av: jag svarar

Precis det märks ändå.min våg funkar inye heller men det går och märks ändå om inte mer än på vågen! Hoppas det går bra för dig med!

2009-01-14 @ 17:13:18

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0