Ny dag

Hej på er!!

Var det Fredag dag skönt lite mys helg nu alltid härligt. Idag är det svinkallt ute och jag bestämde att jag idag ska strunta i min promenad och träna lite här inne i stället ska göra sitt upps och armhävningar och så sen ska jag tvätta och städa så kommer inte ligga på latsidan ändå kommer att dona och springa i trappor med tvätt så jag känner mig duktig ändå måste ta hand om hemmet med lite med :)  Så så får min dag se ut.. Har nyss druckit min Shake och hinkat i mig en massa vatten så nu känner jag mig nöjd för stunden. Ska lädda upp bilder på mig nu hur jag ser ut och så ni vet lite mer vad jag jobbar med och varför jag lider och hatar mig själv..  Ska även göramig lite fin till kvällen tänkte så man kan få känna sig lite fin i alla fall..

Sen lär jag påpeka lite att detta är min blogg och jag har skapat denna för att jag vill visa att jag kan jag med vare sig jag är stor eller liten så kan jag nå mitt mål och jag har mina mål jag vill ha och dom kämpar jag förr och sen om ni tycker dom är dåliga, konstiga, fel ja det skippar jag i för så länge jag hatar mig själv då struntar jag idet utan jag vet hur jag vill se ut så låt då mig få bestämma och jobba för dom målen. Jag vill en dag kunna ÄLSKA mig själv och dit kommer jag en dag så snälla låt mig få BESTÄMMA. Men kul att ni kommenterar och kommer med tips självklart forsätt med det.. men när någon säger hur mina mål eller hur jag vill se ut då blir jag ledsen och arg.


Nu ska jag dona här hemma men skriver mer sen !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man en allmän blogg som man länkar till via familjeliv så måste man ju tåla att folk fråga oxå eller hur? men tydligen inte...





2009-01-16 @ 12:12:58
Postat av: jag svarar

självklart du säger du vad du tycker och jag mitt så är man klar sen! Varför är du anomnym för stå för din åsikt i stället du :=) Men om du nu läser min blogg så och ändå inte tycker om det jag skriver så varför läsa då för men men gör så du :=)

2009-01-16 @ 12:21:20
Postat av: Anonym

Va ska jag skriva då, att jag heter Evelina. Du känner ändå inte mig så det känns som att ett namn inte spelar så stor roll.



Dessutom var det inget negativt jag skrev utan frågade bara hur lång du var eftersom du skrev att ditt mål var 70 cm i midjan och SEN var det 60 kilo, det jag menade var att när du nått ditt mål på 70 cm tror jag du kommer väga mindre än 60 kilo. Men taggarna ut direkt från din sida för att man frågar. Har aldrig sagt att jag inte tycker om det du skriver så ta det lite piano va ;)

2009-01-16 @ 12:53:51
Postat av: jag svarar

Okej!

2009-01-16 @ 13:48:29

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0