Samla nya krafter

Nu ska jag gå och lägga mig och sova för att hämta nya krafter och orka med morgondagen som jag ska kämpa för jag är så peppas verkligen nu för denna resa så ni annar inte.. Jag vill bara att jag ska märka skillnad och allt ska gå fort men jag ska låta det ta tid och att jag tillslut ska komma dit jag vill. I morgon ska jag lägga upp lite mått som jag har tagit idag och så ska även fixa bilder så fort som möjligt. Men känner mig nöjd med denna dag lär jag säga jag blir bara mer och mer peppad för varje dag som går ska ni vet, och att få se att så många peppar mig det gör mig ännu starkare som person. Så tack till er alla som peppar och stöttar ni är guld värda. Kom i håg inget är omöjligt.

God natt på er ..  Kram

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Jättebra gumman, du är verkligen jätteduktig :) Ett till tips, vänj dig med tidiga kvällar, alltså typ lägg dig senast 22 elr strax över. oftast brukar hungern komma vid 12 på natten och då vill man ju inte äta (borde inte äta)...



Ett till tips bara :)

2009-01-15 @ 11:16:09
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: jag svarar

Tack för tipsen gumman! Jo jag håller på och försöker vända dygnen!! :=)

2009-01-15 @ 12:22:16

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0