Slutet av denna dag.

Snart denna lördag gått med och den har vart seg tycker jag inte vart nån rolig lördag har suttit med mitt jävla vatten och deppat men men det får går. Har haft så himlans ont i magen idag så jag har knappt kunnat gått vette fan vad det var, så jag var tvungen och ta en korv för att lugna magen och nu är den lite bättre vet att jag inte ska äta dumma emma men var tvungen hade så ont så .. Men nu är det bättre så nu kan jag vara glad igen.. Ska träna bort den där korven jag i morgon så det är ingen fara haha.. Känner mig så nöjd med mina cm som har försvunnit hoppas det går fort nu ..  Ja det var vell dagen det, ska sätta mig med mitt vatten igen nu haha kissar ju ständigt..

Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0